уторак, 12. мај 2015.

" Ovo smo MI! " izložba grupe ZiD, KC Ribnica, Kraljevo, 2014. godina

ZiD, lično!

Svako dossadašnje predstavljanje grupe ZiD obeleženo je onim što i mi i publika smatramo najvažnijim kvalitetom grupe - timskim radom: JA u grupi postaje MI, a MI zajeddno pravimo skice, rešavamo probleme, usklađujemo i realizujemo ideje. Ovakav pristup slikarstvu predstavlja izazov utoliko što je teško pomiriti više različitih ličnosti i slikarskih rukopisa u cilju stvaranja zajedničkog murala koji će na kraju biti celina, ali baš taj izazov je ono što rad u grupi čini zanimljivim. Ovo je prvi put da ZiD predstavlja ono što se krije iza zajedničkog rada, odnosno, ovo je prvo pojedinačno predstavljanje trenutno aktivnih članica grupe, njihovih ličnih razmišljanja, i vizuelnih istraživanja. Iako sva tri pristupa imaju uporište u realnosti, svaki predstavlja različitu reakciju na realnost, stvarjući tri potpuno raazličita vizuelna izraza. Sintezom likovnih elemenata karaktterističnih za sva tri senzibiliteta nastaju buduća idejna rešenja grupnih radova. Iako ovom izložbom insistiramo na individualnosti, ona je ipak realizovana kao saradnjaa tima, tako da je ZiD i dalje MI!

FOTOGRAFIJE SA OTVARANJA IZLOŽBE " ZiD LIČNO! "












Нема коментара:

Постави коментар